Gebyrfri bruk i hele verden

Felles PIN-kode

Kontaktløs betaling

Ofte stilte spørsmål

  • Logg inn i nettbanken
  • Velg Meny > Kort > Hente PIN-kode

Når du mottar et nytt bankkort i posten må dette aktiveres. Logg inn i nettbanken, velg >Meny, >Kort og trykk på krysset til høyre for kortet og velg «Aktiver».

Du kan sperre kortet ditt enkelt via mobilbanken, nettbanken eller ved å ringe oss.

Via mobilbank:

  1. Logg inn i din mobilbank
  2. Velg menyen øverst til venstre, deretter >Kort og >Sperre kort
  3. Velg hvilket kort som skal sperres

Via nettbank: 

  1.  Logg inn i nettbanken.
  2. Velg >Meny oppe til venstre og deretter >Mine kort.
  3. Klikk på plusstegnet på kortet det gjelder og deretter >Sperr kort.

Telefon:

Du kan ringe oss på +47 73 89 20 00 (i åpningstiden mellom kl 09.00-15.00 får du snakke med en kundekonsulent, utenfor åpningstiden får du tastevalg).

PS! Gjelder det sperring av kredittkortet ditt må du ringe oss på 73 89 20 00.

Du kan endre regionsperren både i nettbanken og mobilbanken. I nettbanken kan du enkelt endre regionsperren eller klikk på >Meny og under >Kort finner du regionsperre. I mobilbanken velger du >Mer nede til høyre og får opp regionsperre. Regionsperren er viktig for å redusere risikoen for at kortet ditt ikke belastes i en region du ikke befinner deg i.