Spørsmål om kundeforhold

Chat sikkert med oss

For raskere hjelp - bruk chat i vår nettbank! Det er helt sikkert og her får du umiddelbart svar på alt du lurer på. Vi er online alle hverdager mellom kl 08.00 - 16.00.

Logg inn og chat
E-post

post@bnbank.no

Vær oppmerksom på at vi av sikkerhetsmessige hensyn ikke kan besvare alle spørsmål om ditt kundeforhold per e-post. Da er chat i nettbanken bedre.

Send e-post
Telefon

Ring oss på 73 89 20 00

Alle hverdager mellom kl 09.00 - 15.00.

Telefonbank: +47 815 00 700 (fra utlandet: +47 73 89 21 60)

Sperring av kort utenfor ordinær åpningstid: +47 73 89 20 00 (du kan også sperre kort via din mobilbank)

Klageskjema

Klage og reklamasjon

Dersom du etter dialog med banken velger å rette en formell klage, skal denne fremsettes skriftlig på bankens klageskjema.

Gå til klageskjema

Kontaktinformasjon

Postadresse:
BN Bank ASA. Postboks 2415 Torgarden, 7005 Trondheim

Leveringsadresse: Kongensgate 2, 7011 Trondheim

Telefon 73 89 20 00
Lei-kode 5967007LIEEXZX4R4058 - Org. nummer 914864445

Avdeling for næringseiendom

 

BN Bank ASA
Tordenskiolds gate 8-10
0160 Oslo