Betalingsfrister i jula

Før julaften

  • Innenlandsbetalinger som skal være på mottakers konto innen julaften må være registrert senest fredag 22. desember kl. 13.30.
  • Utenlandsbetalinger som skal være belastet konto innen julaften må være registrert senest fredag 22. desember kl. 12.00.

Første behandlingsdato etter julaften er onsdag 27. desember.

Før nyttårsaften

  • Innenlandsbetalinger som skal være på mottakers konto før årsskiftet, må være registrert senest fredag 29. desember kl. 13.30.
  • Utenlandsbetalinger som skal være belastet konto innen årsskiftet må være registrert senest fredag 29. desember kl. 12.00.

Første behandlingsdato etter nyttårsaften er 2. januar 2017.

Åpningstider i jula

Vårt kundesenter er tilgjengelige på chat, telefon, Facebook og e-post i følgende tidsrom:

  • Helligdager: Stengt
  • 27. - 29. desember: kl 10.00-14.00

Bankens åpningstider er tilbake til normalt igjen fra 2. januar.

Nettbanken og mobilbanken tar ikke juleferie – utfør dine banktjenester når du vil og hvor du vil!

Ofte stilte spørsmål

Du kan sperre kortet ditt enkelt via mobilbanken.

  1. Logg inn i din mobilbank
  2. Vel menyen >Mer og >Sperre kort
  3. Velg hvilket kort som skal sperres

Du kan også ringe +47 73 89 20 00

Du kan endre regionsperren både i nettbanken og mobilbanken. I nettbanken endrer du ved å følge denne lenken, eller klikk på >Meny og under >Kort finner du regionsperre. I mobilbanken velger du >Mer nede til høyre og får opp regionsperre. Regionsperren er viktig for å redusere risikoen for at kortet ditt ikke belastes i en region du ikke befinner deg i. 

Standard beløpsgrense i nettbanken er kr 1 000 000. Dette er per måned og gjelder for alle dine kontoer. Denne grensen kan endres. Send oss en melding via nettbanken eller på chat så ordner vi dette for deg.

PS: Du kan i tillegg overføre kr 1 000 000 fra mobilbanken månedlig.

Vanligvis kan du ukentlig ta ut 9.900 kroner i Norge og 20.000 kroner i utlandet med ditt bankkort. I tillegg kan du ta ut inntil 20.000 kroner ukentlig på kredittkortet ditt - hvis du har stor nok kredittgrense. Du kan også ta ut kontanter i de fleste butikker. Husk at det kan være andre begrensninger i kortet ditt.

Du kan bestille nytt engangspassord via denne linken: nytt passord. Du blir oppringt av en kundekonsulent senest neste virkedag, så sender vi nytt engangspassord til deg.

SPØRSMÅL OM KUNDEFORHOLD
Chat med oss

For raskere hjelp - bruk chat i vår nettbank! Her får du umiddelbart svar på alt du lurer på. Vi er online alle hverdager mellom kl 08.00 - 16.00.

E-POST
post@bnbank.no

Vær oppmerksom på at vi av sikkerhetsmessige hensyn ikke kan besvare alle spørsmål om ditt kundeforhold per e-post. Da er chat i nettbanken bedre.

SOSIALE MEDIER
Spør oss på Facebook

Vårt Facebook-team er på nett alle hverdager fra 08.00 - 16.00. Her kan du få tips, nyheter og svar på vanlige spørsmål. Lik oss og spør i vei!

TELEFON
Ring oss på 73 89 20 00

Alle hverdager mellom kl 09.00 - 15.00.

Telefonbank: +47 815 00 700 (fra utlandet: +47 73 89 21 60)

Sperring av kort utenfor ordinær åpningstid: +47 73 89 20 00 (du kan også sperre kort via din mobilbank)

 

KLAGESKJEMA
Klage og reklamasjon

Dersom du etter dialog med banken velger å rette en formell klage, skal denne fremsettes skriftlig på bankens klageskjema.

Kontaktinformasjon

Postadresse:
BN Bank ASA
Postboks 2415 Torgarden
7005 Trondheim

Leveringsadresse:
Kongensgate 2 
7011 Trondheim

Lei-kode 5967007LIEEXZX4R4058
Org. nummer 914864445
Telefon 73 89 20 00

Avdeling for næringseiendom

 

BN Bank ASA
Tordenskiolds gate 8-10
0160 Oslo

Heisann!
Jeg heter Ida og er BN Banks chatrobot. Hva kan jeg hjelpe deg med?