SPØRSMÅL OM KUNDEFORHOLD
Chat med en rådgiver

For raskere hjelp - bruk chat i vår nettbank! Her får du umiddlebart svar på alt du lurer på. Vi er online alle hverdager mellom kl 08.00 - 15.30.

E-POST
post@bnbank.no

Vær oppmerksom på at vi av sikkerhetsmessige hensyn ikke kan besvare alle spørsmål om ditt kundeforhold per e-post. Da er chat i nettbanken bedre.

SOSIALE MEDIER
Spør oss på Facebook

Vårt Facebook-team er på nett alle hverdager fra 08.00 - 15.30. Her kan du få tips, nyheter og svar på vanlige spørsmål. Lik oss og spør i vei!

TELEFON
Ring oss på 08020

Alle hverdager mellom kl 09.00 - 15.00.

Fra utlandet: +47 73 89 20 00

Telefonbank: +47 815 00 700 (fra utlandet: +47 73 89 21 60)

Sperring av kort utenfor ordinær åpningstid: +47 73 89 20 00 (du kan også sperre kort via din mobilbank)

 

KLAGESKJEMA
Klage og reklamasjon

Dersom du etter dialog med banken velger å rette en formell klage, skal denne fremsettes skriftlig på bankens klageskjema.

Kontaktinformasjon

Postadresse:
BN Bank ASA
Postboks 2415 Sluppen
7005 Trondheim

Leveringsadresse:
Kongensgate 2 
7011 Trondheim

Lei-kode 5967007LIEEXZX4R4058
Org. nummer 914864445
Telefon 08020
Fax 73 53 15 21

Avdeling for næringseiendom

 

BN Bank ASA
Tordenskiolds gate 8-10
0160 Oslo

chat ikon