Mindre bank. Mer deg.
Uten kundene, ingen bank! I BN Bank kommer kundene alltid først. Vår dedikasjon ligger i å lytte oppmerksomt til kundenes spørsmål, behov og bekymringer, gi grundige svar og tilpasse våre tjenester for å sikre en førsteklasses opplevelse.
Kundetilfredshet er vår høyeste prioritet, det er derfor vi har fornøydgaranti på vårt boliglån! Vi forplikter oss til kontinuerlig å forbedre og tilpasse våre tjenester for å møte kundenes forventninger.
Tilbakemeldinger fra kunder
"Min erfaring startet med finansiering av bolig for et par år tilbake, med en rådgiver som har fulgt meg siden da. Å bytte fra en av de største bankene på markedet til BN Bank, er den beste beslutningen jeg har tatt. Nettbanken er enkel og intuitiv, rådgiver og konsulenter stiller seg til disposisjon, og det er kundene som prioriteres her. Jeg håper BN Bank fortsetter i denne stilen, og jeg får en ny kontaktperson når min skifter beite. Foreløpig har jeg kjent meg trygg og ivaretatt på en respektfull måte, og anbefaler BN Bank til alle."
- Synne
"Byttet fra Sbanken etter over 20 år, over til BN Bank. Veldig positivt overrasket: Oversiktlig nettside. Lett å opprette konto. Chattet med en hyggelig og hjelpsom kundebehandler som umiddelbart ordnet med bestilling av kodebrikke, sparekonto og BankID. Tror faktisk jeg kommer til å trives like godt i BN Bank, som jeg gjorde i Sbanken."
- Tone
"Fantastisk personlig service. Glad jeg byttet til BN Bank. Alltid raske svar. God forståelse for mine behov."
- Bjørn
"Innskudds- og lånerenter følger hverandre. Gode sparerenter. Hyggelig og faglig dyktige kundeveiledere. Svarer på telefonen. Beste banken jeg har hatt i mine mer enn 70 år."
- Bjørg
"For en service vi har fått i BN Bank. Kjapp kundeservice, hyggelige mennesker, og god rente. Perfekt bank. Så skal du ha en bank uten høye renter og lang ventetid på kundeservice, så velger du BN Bank."
- Åge
Hvorfor velge BN Bank?
Kundeundersøkelser
Vi er opptatt av å høre fra kundene våre for å kunne forbedre oss. Derfor gjør vi ulike kundeundersøkelser gjennom året, blant annet en større kundeundersøkelse fra Kantar, der vi går i dybden og lærer mye av kundene våre.
Har du ringt inn til vårt kundesenter har du sikkert opplevd å få en SMS i etterkant med spørsmål om å rangere opplevelsen fra 1 til 6, der 6 er beste score. Ved inngangen på 2024 har vi oppnådd en snittscore på 5,5.
Dette er et resultat vi er veldig stolt av, og motiverer oss til å jobbe enda hardere.
Åpne prislister
Vi vet at våre kunder verdsetter å ha full oversikt over sin økonomi, inkludert å vite hvilken rente de har og hva de betaler i gebyrer. Derfor tilbyr vi åpne prislister med ærlig informasjon som tåler dagens lys.
Hos oss kan du forvente gjennomsiktighet og ærlighet, slik at du føler deg trygg og informert om din økonomi.
BN Bank passer for deg som:
Ønsker en enkel og serviceinnstilt bank som gjør bankhverdagen din enklere. Vi tilbyr gebyrfri bruk av kort, en brukskonto uten gebyrer, og flere sparekontoer med god rente.
Vil ha full oversikt over økonomien i nettbank og mobilbank. Her kan du enkelt betale regninger, overføre mellom egne kontoer og se hva du bruker pengene dine på.
Ønsker gode priser på lån og sparing. Våre erfarne rådgivere står til disposisjon for å hjelpe deg når du trenger det, slik at du kan ta gode beslutninger om din økonomi.
Ønsker du å snakke med en rådgiver?
Hvis du ønsker å snakke med oss, er vi tilgjengelige mellom kl. 09.00 - 15.00 mandag til fredag. Vi hjelper deg gjerne.
Telefon: 73 89 20 00
E-post: post@bnbank.no
Ønsker du å avtale et møte med en rådgiver når det passer best for deg, kan du gjøre det her.
Les mer om våre produkter
Dagligbank
Velg de kontoene og kortene som passer best for deg.
Lån
Skal du kjøpe deg bolig, hytte eller bil? Vi har lånet som passer for deg.
Sparing
Ferie, pensjon eller uforutsette utgifter - finn det alternativet som passer for deg.
Bedrift
BN Bank er en enkel og rask bank for små og mellomstore bedrifter.