Bli kunde - helt enkelt!
Ofte stilte spørsmål
Eksempler på små bedrifter BN Bank passer for:
- Enkeltpersonforetak
- Frie yrker: advokat, lege, tannlege, kiropraktor, fysioterapeut, kirurg m.m
- Holdingselskaper
- Investeringsselskaper
- Utleieselskaper
- Konsulenter/IT-selskaper
- Håndverkere
- Sameier/Borettslag
- Idrettslag
- Lag/foreninger
I tillegg tilbyr vi konto for selskap under stiftelse
BN Bank tilbyr dessverre ikke kundeforhold til følgende bedrifter:
- Store selskaper med behov for avanserte betalingstjenester/integrasjonsløsninger, rådgivning og oppfølging
- Bedrifter med behov for:
- Garanti/løyvegaranti
- Lån/finansiering
- VPS konto
Hos oss koster det ingenting å være bedriftskunde. Dette får du gebyrfritt :
- Driftskonto
- Skattetrekkskonto
- Plasseringskonto
- Kapitalkonto
- Bankkort – ikke gebyr ved bruk
- Nettbank/nettbedrift – ingen gebyr ved regningsbetaling, avtalegiro, overføring m.m.
For tilleggsytelser som betalingstjenester se prisliste på vår hjemmeside.
Du kan enkelt bestille bedriftskort her.
Omtrent én måned før kortets utløpsdato vil du automatisk få tilsendt nytt kort.
Er bankkortet ditt kommet på avveie/stjålet, må du kontakte oss på telefon 73892000 slik at vi kan hjelpe deg med å sperre kortet og få bestilt et nytt bedriftskort til deg.
Fra ditt bedriftskort er bestilt vil det ta ca. 1 uke før du mottar kortet i din postkasse. Det er veldig viktig at du har merket postkassen med navnet ditt, slik at kortet kommer til riktig person.
Det er flere måter å betale med kortet på. Den enkleste er å legge kortet direkte på betalingsterminalen, også kalt tæpping. Er beløpet over kr. 500,- må du taste PIN-koden etterpå. Du kan også stikke kortet inn i betalingsterminalen og betale med chip og PIN-kode. I tillegg kan du benytte kortet til å handle på nett og i ulike apper.
Det er ingen gebyrer ved varekjøp og uttak i minibank i utlandet. Man betaler imidlertid et valutapåslag på 2 % av kjøpesummen eller kontantuttaket ved bruk av kortene i utlandet, dette er helt vanlig i alle banker.
Administrator av nettbanken kan legge til og fjerne brukere ved behov. Du trenger derfor ikke ta kontakt med banken for å legge til eller fjerne brukere.
Du logger inn via logginn-knappen øverst oppe til høyre. Velg mellom BankID, BankID på mobil eller kodebrikke/kodekort, og følg instruksjonene.