Hva er brevgiro?
Brevgiro er et produkt for betaling av alle typer regninger. Når du skal betale må du signere og sende dine giroblanketter sammen med en følgeseddel i en forhåndsadressert konvolutt per post. Blankettene blir registrert og avregnet på vanlig måte. Har du færre enn åtte følgesedler igjen, vil du automatisk motta nye følgesedler i posten.
Hvem passer brevgiro for?
Brevgiro passer for deg som ikke har nettbank eller mobilbank. Du vil motta ferdig trykte følgesedler og alle forsendelser må godkjennes ved en signaturkontroll før kontoen din blir belastet. Dersom du har kastet noen følgesedler og trenger nye før du automatisk får tilsendt neste forsendelse, kan du kontakte vårt kundesenter. De hjelper deg gjerne med å bestille nye blanketter.
Hva koster brevgiro?
Brevgiro koster 19 kroner i porto for hver forsendelse. Det vil være en billigere og mer miljøvennlig løsning for deg å benytte avtalegiro dersom du har mulighet til det.

- Nettbank
- 0,-
- Mobilbank
- 0,-
- Betale regninger
- 0,-
- Overføre mellom egne kontoer
- 0,-
- Faste betalinger / overføringer
- 0,-
- eFaktura
- 0,-
- AvtaleGiro
- 0,-
- SMS-varsling
- 0,-
- Brevgiro
- 0,-
Betalingsløsninger vi anbefaler
Kontanttjenester i butikk
Sett inn penger når du er i butikken
Har du kontanter du skulle ha satt inn i på kontoen kan du nå gjøre dette i utvalgte matbutikker. Alle Meny- og Kiwi-butikker tilbyr tjenesten, også de fleste Spar-butikkene og noen Joker-butikker. Pengene kommer inn på kontoen som er knyttet til ditt bankkort i BN Bank.
Slik fungerer kontanttjeneste i butikk
- Se etter skiltet "Kontanttjenester i butikk"
- Bruk kortet ditt og PIN-kode for å sette inn eller ta ut penger
- Du kan ta ut/sette inn på kontoen som er knyttet til kortet
- Du trenger ikke handle for å bruke tjenesten
- Du kan sette inn inntil 20.000 kroner i løpet av 7 dager, og ta ut inntil 10.000 kroner i løpet av 7 dager
- Privatkunder - Innskudd er gratis, 10 kr per uttak
- Bedriftskunder - Innskudd 75 kr, 10 kr per uttak