Hvorfor velge BN Bank?

BNBank.Models.ImageModel

Rask kundeservice

Våre kunder gir oss 5,5 av 6 på kundeservice og vi er kjent for å gi kundene raskt svar og gode løsninger.

BNBank.Models.ImageModel

Gode priser

Vi har åpen prisliste og konkurransedyktige renter på både lån og sparing. Vi har ingen skjulte gebyrer!

BNBank.Models.ImageModel

Nett- og mobilbank

Vi har en superenkel nettbank og mobilbank. Dette gir deg god oversikt over økonomien, uansett hvor du er.

BNBank.Models.ImageModel

Erfarne rådgivere

Våre erfarne rådgivere hjelper deg gjennom hele boligkjøpet og flinke til å finne løsninger som passer for deg.

Slik kommer du i gang - opprett kontoer og avtaler selv

Når du har blitt kunde kan du opprette flere kontoer i nettbanken. Kanskje trenger du en regningskonto, en vedlikeholdskonto eller en feriekonto? Dette fikser du enkelt selv under >Meny >Åpne konto, og det er ingen begrensninger på hvor mange kontoer du kan ha. 

Du kan også søke om kredittkort og opprette sparekontoer.

Logg inn i nettbanken

  • Noter deg nytt kontonummer i BN Bank og overfør fra tidligere bank til konto i BN Bank.
  • Har du en BSU-konto i annen bank, kan du enkelt flytte BSU-kontoen til BN Bank.
  • Send e-post til arbeidsgiver og gi dem kontonummeret ditt.
  • Dersom du får utbetalinger fra NAV eller andre, kan du enkelt endre kontonummer når du er innlogget på sidene deres.

eFaktura:

  • Du trenger ikke gjøre noe med eFaktura da de er knyttet til ditt fødsels-og personnummer og vil følge deg automatisk.

AvtaleGiro:

  • Logg inn i nettbanken og gå til menyvalg Betaling > AvtaleGiro Flytting.
  • Velg hvilken av dine kontoer i BN Bank som skal belastes ved betaling av AvtaleGiro, og trykk «Start flytting».
  • Du blir bedt om å logge inn med BankID enda en gang for å bekrefte at du gir banken fullmakt til å innhente opplysninger om dine AvtaleGiroer i norske banker.
  • Du får listet alle dine avtaler, og velger om du vil flytte enkelte avtaler, eller samtlige.
  • AvtaleGiroene flyttes umiddelbart til BN Bank, og AvtaleGiro-transaksjoner som ligger til forfall vil også overføres til BN Bank, og belastes din konto på forfallsdato.
  • Vi anbefaler at du har fått BankID og bankkort hos oss før du avslutter konto i gammel bank
  • Når det er på plass, logger du deg inn i nettbanken og går til Meny > Andre tjenester > Avslutte konto i annen bank
  • Fyll ut skjemaet og vi tar oss av resten!
  • Innskudd i gammel bank blir overført til din konto i BN Bank
  • Avtalegiroer og eventuelle andre faste betalingoppdrag blir flyttet

Last ned mobilbanken for enkelt å kunne følge med på din økonomi uansett hvor du er.

Kunder må legitimere seg med pass, BankID fra annen bank, norsk bankkort med legitimasjonsdel, norsk førerkort, oppholds kort eller nasjonale ID-kort utstedt innenfor EØS-området.

Flere produkter

Vi har produkter som passer for deg og din familie. Enten du ser etter boliglån, brukskonto eller attraktive spareprodukter, kan du være trygg på at vi har det du trenger. Vi ønsker å gjøre bankopplevelsen din enkel og våre dyktige rådgivere står også klar til å bistå deg ved behov.

Ønsker du å snakke med en rådgiver?

Kontakt oss, vi hjelper deg gjerne.

Telefon 73 89 20 00

Alle hverdager mellom kl. 09.00 - 15.00

E-post post@bnbank.no

Vi kan ikke besvare alle spørsmål om ditt kundeforhold per e-post, benytt da post i nettbanken.