Bank - helt enkelt

I BN Bank jobber vi for å gjøre bank enkelt. Med røtter tilbake til 1961, har vi i mange år jobbet med å gi kundene våre i både person- og bedriftsmarkedet gode løsninger. Opprinnelsen til navnet BN Bank går tilbake til 1992 da bankkonsesjonen ble gitt og navnet var Bolig- og Næringsbanken. Det ligger i navnet, den gang som nå er vi en spesialistbank innen eiendomsfinansiering, boligfinansiering og kostnadseffektive innskudds- og betalingsløsninger for privatkunder, samt små- og mellomstore bedrifter.

BN Bank er eid av en gruppe SpareBank1-banker, og virksomheten er landsdekkende, uten filialer, men med hovedkontor i Trondheim og avdelingskontor i Oslo.

For å være den beste banken for våre kunder har vi satset på digitalisering og robotisering, der BN Bank er blant de fremste i Norge på å utnytte ny teknologi. Hensikten er å la teknologien gjøre systemoppgaver, slik at flest mulig ansatte kan jobbe med å gi kundene våre den beste kundeopplevelsen.

Våre verdier

Sammen

De færreste blir god alene. Derfor skal vi sammen, internt i BN Bank, og med våre kunder være trygg på at vi er her for hverandre når vi trenger det. Sammen med kundene våre skal vi finne den beste løsning i hvert enkelt tilfelle.

Annerledes

Vi skal tørre å være anneledes og bygge stolthet rundt det å ikke være lik alle andre banker. Vi tør å ta spreke valg der vi skiller oss ut, det kan være her BN Bank utgjør en forskjell for kundene.

Enkelt

Det skal være enkelt å bli og være kunde i BN Bank. Med enkle og oversiktlige produkter, enkle priser og kort vei for å snakke med en konsulent gjør vi bank helt enkelt for kundene våre.

Hva sier våre kunder?

Vi har spurt nyetablerte boliglånskunder hva de tenker om å være ny i BN Bank.

«Meget hyggelig kunderådgiver som var rask og effektiv,samt hadde god kunnskap. Hele prosessen opplevdes som behagelig og trygg».

"Fantastisk service og ble tatt i mot på en meget god måte, er veldig fornøyd med å bytte til deres bank."

"Fantastisk rask og god oppfølging"

"Kundekonsulenten jeg hadde kontakt med gjorde en fantastisk innsats over flere dager for å forstå mine behov og råde meg videre i prosessen med bankbytte og å bli kunde i BN Bank. Jobben kunne ikke vært gjort bedre fra hans side."

"Hyggelig personale, og raske tilbakemeldinger på forespørsler."

"Kontrasten til tidligere bankforbindelse er oppsiktsvekkende."

"Utrolig dyktige og servicemindede kundekonsulenter"

Vår visjon

BN Bank sin visjon er «Sammen for ei bedre framtid». Visjonen skal gi banken retning, en mening i hverdagen og være førende for beslutninger som fattes. Visjonen skal tjene som en rettesnor for bankens arbeid innen bærekraft og samfunnsansvar, og over tid bidra til at banken oppnår verdiskapning gjennom en ansvarlig utøvelse av bankdrift som innbyr til tillit fra alle bankens interessenter.

Kontaktinformasjon

Postadresse:
BN Bank ASA | Postboks 2415 Torgarden | 7005 Trondheim

Leveringsadresse: Kongens gate 2 | 7011 Trondheim

Telefon: 73 89 20 00
Lei-kode 5967007LIEEXZX4R4058
Org. nummer 914864445

Medlem av Bankenes Sikringsfond

BN Bank er medlem av Bankenes Sikringsfond. Det vil si at alle innskudd er garantert med inntil 2 millioner kroner.

Mer info om garantien finner du på fondets egne hjemmesider og i denne brosjyren.