Lokkepriser og uoversiktlige avtaler

En undersøkelse gjennomført av Forbrukerrådet viser at 3 av 4 strømkunder ikke vet hva de betaler for strømmen grunnet lokkepriser og uoversiktlige avtaler. 

For å komme strømkundene til unnsetning har Elekt lansert en ny og banebrytende tjeneste i samarbeid med BN Bank. Tjenesten gir deg full oversikt og kontroll over inntektene din nåværende leverandør har på deg som kunde.

Bytter du til Elekt vil selskapet minimum halvere denne fortjenesten, hvis analysen viser at du kan spare penger. Dersom avtalen du har er bedre enn det Elekt kan tilby, vil du bli opplyst om dette. 

Ny teknologi gir deg mulighet til å få en billigere strømavtale

Tjenesten Elekt tilbyr muliggjøres gjennom smart bruk av teknologi og et elektrisk samarbeid mellom BN Bank og Elekt. For å ta den i bruk må du gi ditt samtykke til å dele din eFaktura for strøm slik at vi kan analysere den og gi deg et bedre tilbud.

"Elekt analyserer strømregningen din og beregner mulig årlig besparelse"

 

Den eneste forutsetningen for å bruke tjenesten er at du betaler strømregningen din med eFaktura gjennom BN Bank.

Alle kunder av tjenesten vil motta strømregning fra Elekt og trenger kun å forholde seg til Elekt.

Slik går du frem

  • Logg inn i mobil- eller nettbanken.
  • Trykk på Elekt-kortet/banneren.
  • Følg anvisningene på skjermen, du får veiledning under hele prosessen.

Slik fungerer det

  • Elekt analyserer strømregningen din og beregner mulig årlig besparelse.
  • Du får et uforpliktende tilbud.
  • Ønsker du å fullføre strømbytte tar Elekt seg av resten.

Derfor bør du bytte til Elekt

  • Du ser hva strømleverandøren tjener på deg i dag.
  • Du ser hvor mye du kan spare.
  • Enkelt bytte av strømleverandør, ingen bindingstid.
  • Du får full kontroll på dine strømkostnader i Elekt-appen

Er du lei av pågående strømselgere?

Bli med å utfordre strømbransjen, test ut tjenesten og se hvor mye du kan spare. Ingen bindingstid, bare elektrisk enkelt!

Tilbake til hovedsiden om Elekt.