God kundeservice

Måket vårt er å levere topp kundeservice, og det er noe vi jobber mot hver dag. At dere er fornøyde, er helt avgjørende. Derfor har det stor betydning for oss å få høre deres tilbakemeldinger.

Fornøyde kunder

For å få en pekepinn på om vi leverer som forventet, spør vi dere i ulike kanaler og ved hjelp av forskjellige verktøy. 

Vi sender ut SMS til alle som ringer oss. Der blir dere bedt om å gi et tall mellom 1 og 6, hvor 1 er laveste score og 6 er høyeste. 9 av 10 gir oss karakteren 5 eller 6, noe som gir en snittkarakter på hele 5,7.

Kundeservice av ypperste klasse! Det som virkelig hever BN Bank over de andre er kundeservice. Jeg har i alle år opplevd en bank som svarer rask på alle henvendelser.

Tilbakemelding fra kunde på bytt.no

Slike tilbakemeldinger gjør oss ordentlig glade og gir oss motivasjon til å fortsette å gi den beste servicen vi kan.

Rom for forbedring

Når det er sagt, finnes det også rom for forbedring. Vi evaluerer oss selv hver dag, og er alltid like spent på om vi får en tilbakemelding etter en endt kundesamtale.

  • Var det noe du var spesielt fornøyd med?
  • Savnet du noe?
  • Følte du at du fikk den hjelpen du trengte?

Uten tilbakemeldig fra dere, er det vanskelig å vite hva vi kan gjøre bedre. Skriv til oss på e-post, Facebook eller ring oss på telefon. Din mening betyr mye for oss!

Alfakrøll til epost

E-post

Vær oppmerksom på at vi ikke kan besvare alle spørsmål om ditt kundeforhold per e-post. Da er chat i nettbanken bedre.