Oppdatert: 12.02.2019

Takk til våre kunder!

Du som kunde skal oppleve god service i BN Bank. For å få en pekepinn på om vi leverer som vi skal, spør vi kundene. Siste måling viste en snittkarakter på 5,5. Takk kjære kunde!

Ordboken definerer service som veiledning og hjelp. At du som kunde opplever at du får god service er noe av det aller viktigste i BN Bank. Vi mener vi er dyktige på dette, men vår mening betyr ikke stort. For å få en pekepinn på om vi leverer som forventet er vi derfor nødt til å spørre kundene våre. Dette gjøres i ulike kanaler, og med forskjellige verktøy.

Yatzy på terningen

I februar er det fem år siden vi begynte å sende SMS til alle som ringer inn til vårt kundesenter. Dette gjør vi for å undersøke hvor fornøyde våre kunder er med servicen de får i BN Bank – hvordan totalopplevelsen er etter å ha vært i kontakt med oss. SMS’en besvares med et tall mellom 1 og 6, hvor 1 er laveste score og 6 er høyeste. I løpet av disse fire årene har vi fått over 23 000 tilbakemeldinger fra dere, vi er svært takknemlige for hver og en av dem.

Resultatet gjør oss veldig stolte:

  • 9 av 10 har gitt oss karakteren 5 eller 6, dette resulterer i en snittkarakter på 5,5 på de fem årene
  • Ser vi på det siste året har vi også en snittkarakter på 5,5 – dette viser at vi er stabile og yter god service over tid.

Samtidig jobber vi for å forbedre oss for deg – vi ønsker å være best i det lange løp!

Viktigheten av gode opplevelser

Det er viktig at du som kunde får en god opplevelse når du er i kontakt med kundesenteret. Uavhengig av hvem du prater med, skal du vite at du alltid møter en hyggelig og faglig dyktig person i den andre enden. At du er fornøyd med oss er helt avgjørende, derfor har det stor betydning for oss i BN Bank at vi får tilbakemeldinger. Når det er sagt, er det alltid rom for å bli bedre. Vi evaluerer oss selv hver dag, og vår neste kundesamtale er alltid den viktigste. Du skal alltid ha gode renter – og også få den beste kundeservicen!

Vårt mål er å levere topp kundeservice, og dette vil vi fortsette å jobbe mot hver eneste dag. Vi har også fått en del skriftlige tilbakemeldinger, noe vi setter veldig stor pris på. De blir lest alle som én, både det som kommer av ros og ønsker om forbedringer. Alle er like viktige for oss.


PS! Har du noe du er fornøyd med eller synes vi kan forbedre? Gi oss gjerne ris og ros her på bloggen, send en mail, skriv til oss på Facebook eller ring oss!

Les også:

kundeservice-BN-Bank-heltene
Kundeservice

Heltene ved første linje

Du kjenner dem kanskje som kundeservice, vi kaller dem heltene ved første linje. De har kanskje ikke kapper eller superkrefter, men de redder kundene, hver eneste dag. 

Les om heltene ved første linje
Password123-sikkerhet-i-fokus
Sikkerhet

Password123 - sikkerhet i fokus

Oktober er nasjonal sikkerhetsmåned. Her får du tips til gode rutiner og hvordan friske opp holdninger til informasjonssikkerhet, samt bli bevisstgjort trusler.

Les mer om sikkerhet