Spar tid automatisk
Automatisk transaksjonskategorisering
Enklere regnskapshverdag
Hva er Fiken?
Fiken er et nettbasert regnskapsprogram spesielt utviklet for små og mellomstore bedrifter. Med sine intuitive funksjoner og hjelpemidler, er det en ideell løsning for bedriftseiere og selvstendig næringsdrivende som ønsker en enkel og effektiv måte å administrere regnskapet på.
Fiken med bankintegrasjon
I tillegg til å forenkle prosessen med regnskapet, gjør Fiken det også enklere å holde oversikt over bedriftens økonomi. Ved å koble regnskapssystemet til bedriftskontoen, blir alle transaksjoner automatisk importert og kategorisert, noe som sparer tid og minimerer risikoen for feil.
Fordeler med å velge Fiken som bankintegrasjon
- Du sparer tid ved å unngå manuelt arbeid.
- Du kan være trygg på at regnskapet til enhver tid er oppdatert og korrekt.
- Du får en enklere oversikt over inntekter, utgifter og betalinger, og kan dermed ta raskere og bedre beslutninger.
- Du får varsler for ubetalte fakturaer og kan følge opp betalinger i tide.
Prøv ut Fiken med bankintegrasjon gjennom BN Bank, og opplev hvor enkelt og effektivt regnskapsarbeid kan være!

Kontakt oss om du trenger hjelp
Ønsker du å prate med en kunderådgiver er vi klar for å hjelpe deg!
E-post: smb@bnbank.no
Telefon: 73 89 20 00
Vi er tilgjengelig på telefon alle hverdager mellom kl 09.00 - 15.00
Kontoprodukter
Bedriftskontoer
Samle dine bedriftskontoer hos oss, og få en skreddersydd løsning tilpasset bedriften. Gebyrfri driftskonto med bankkort og skattetrekkskonto - lett tilgjengelig i nettbanken.
Sparekontoer til bedrift
Hos oss har bedriften alltid god rente og vi har flere sparealternativer. Velg det som passer best for deg og din bedrift. Det lønner seg å spare - også for bedrifter.