Vi trenger din hjelp

Sammen med våre kunder utfører vi nå det som gjerne kan kalles en dugnad. Norske banker må sørge for at kundeinformasjon og legitimasjon er oppdatert, dette er krav fra myndighetene som igjen gjør at du som kunde vil være bedre sikret mot svindel og annen økonomisk kriminalitet. 

Har du spørsmål kan du gjerne sende oss en e-post på kreditt@sparebank1.no.

Dette trenger vi informasjon om

  • Formålet med kundeforholdet
  • Skal du utføre større transaksjoner må vi vite hvorfor
  • Hvor pengene kommer fra eller hva de skal brukes til
  • Har du eller noen nærstående et høytstående verv eller stilling i utlandet

Hva skjer hvis du ikke svarer?

Kredittkortet ditt blir sperret

Det er viktig at du svarer på alle spørsmålene slik at informasjonen vi har om deg er oppdatert og riktig.

Dersom vi ser at det mangler svar fra deg må vi dessverre sperre ditt kredittkort inntil vi mottar din besvarelse, dette etter krav fra myndighetene.