Er du kunde i BN Bank, skal du vite at vi er her for å bistå deg framover, og vi har stor forståelse for at situasjonen vi er i kan få økonomiske konsekvenser for deg som kunde. Å gjøre endringer på lånet ditt kan være riktig verktøy for deg som er økonomisk rammet av de nye nedstengingene.

Sammen finner vi riktige løsninger.

Våre dyktige rådgivere er klare til å hjelpe deg

BN Banks visjon er «Sammen for ei bedre framtid». Den søker vi å etterleve på ulike områder hver dag. Og i disse dager, med en ny runde med nedstenging av deler av samfunnet, skal dere som er våre kunder være helt sikre på at vi skal gjøre det vi kan for å hjelpe deg gjennom dette. 

I BN Bank skal alle kunder skal få rask respons, vi skal være forutsigbare både i gode og dårlige tider, du skal forvente at vi er kompetente og dyktige når ditt behov skal dekkes – og ikke minst at du alltid møtes på en hyggelig måte der vi tar tak i ditt personlige behov.

Våre dyktige rådgivere er klare til å hjelpe deg, og SAMMEN finner vi riktige løsninger.

Svein Tore Samdal

Administrerende direktør, BN Bank

Bekymret for billånet ditt?

Er du berørt av situasjonen med Korona-viruset strekker vi oss langt for å hjelpe deg. Hvis du har blitt permittert kan du få inntil tre måneder avdragsfrihet på lånet ditt. 

Har du behov for mer enn tre måneders avdragsfrihet gjør vi en individuell vurdering av dette.

Hvis du ønsker avdragsfrihet må du gjøre følgende:

  • Dersom du har billån med salgspant:

    Send en e-post til privat@sb1finans.no med begrunnelse om hvorfor du trenger avdragsfrihet. Husk å oppgi kontraktnummeret. Kontraktnummeret har seks siffer og du finner det på siste faktura/avtalegiro.

  • Dersom du har billån uten pant i bil:

    Send e-post til kunde@bnbank.no med begrunnelse om hvorfor du trenger avdragsfrihet.