Har du BankID fra en annen bank, kan du bli kunde umiddelbart hos oss i BN Bank.

Bli kunde med BankID

Bli kunde uten BankID

Når du har blitt kunde kan du opprette flere kontoer i nettbanken. Kanskje trenger du en regningskonto, en vedlikeholdskonto eller en feriekonto? Dette fikser du enkelt selv under >Meny >Åpne konto, og det er ingen begrensninger på hvor mange kontoer du kan ha. 

Du kan også søke om kredittkort og opprette sparekontoer.

Logg inn i nettbanken

  • Noter deg nytt kontonummer i BN Bank og overfør fra tidligere bank til konto i BN Bank.
  • Har du en BSU-konto i annen bank, kan du enkelt flytte den til BN Bank via denne siden.
  • Send e-post til arbeidsgiver og gi dem kontonummeret ditt.
  • Dersom du får utbetalinger fra NAV eller andre, kan du enkelt endre kontonummer når du er innlogget på sidene deres.
  • eFaktura følger ditt fødsels- og personnummer og vil automatisk framgå i ny nettbank.
  • Finn informasjon om dine eksisterende AvtaleGiroer i din gamle nettbank. Relevant informasjon er mottakers kontonummer og KID-nummer fra selve betalingsavtalen.
  • Følg disse enkle stegene for å flytte dine AvtaleGiro til ny nettbank:
  1. Gå til: > Meny > Betalingsavtaler > Søk etter tilbyder
  2. Søk etter kontonummeret til tilbyder.
  3. Trykk på forslaget eller plusstegnet (+) som dukker opp og velg «Opprett AvtaleGiro-avtale».
  4. Fyll deretter ut skjema med KID-nummer.
  • Om avtalen lå til forfall i tidligere bank, blir denne belastet der og neste forfall blir belastet i BN Bank.
  • Avtalen vil automatisk overskride avtalen du hadde i gammel bank, så det er ingen grunn til å slette avtalen.
  • Husk å avslutte kortavtale i gammel bank.
  • Når du har mottatt kort fra oss bør du makulere gamle bankkort.
  • Send bekreftelse til din gamle bank i nettpostkassen og be om å avslutte kortavtale for å unngå å bli fakturert for nytt kort.
  • Du velger selv om du vil avslutte kontoen i din gamle bank.

Last ned mobilbanken for enkelt å kunne følge med på din økonomi uansett hvor du er.